icon-ebtal-2 copy
  • استفاده از شارژر های بالای یک آمپر و پنج ولت
  • شارژر های فست شارژ یا آمپر بالاتر از یک
icon-ebtal-1 copy
  • وجود اثر باز شدگی بر روی محصول و تعمیر توسط شخص ثالث یا استفاده نادرست از دستگاه و مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی (نظیر محافظ صفحه نمایش و ...) شامل گارانتی نمی‌باشد

شرایط گارانتی

در صورت بروز حادثه و موارد ذکر شده در
کارت گارانتی ضمانت باطل خواهد شد

icon-ebtal-4 copy
  • آسیب های ناشی از نوسانات برق یا اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد
  • شکستگی در هر یک از بخش های دستگاه یا لوازم جانبی و آداپتور
icon-ebtal-3 copy
  • آب خوردگی کالا
  • ورود مایعات
  • اثر ورود مواد شیمیایی
  • اثر نفوذ رطوبت به داخل دستگاه

شرایط گارانتی

در صورت بروز حادثه و موارد ذکر شده در کارت گارانتی ضمانت باطل خواهد شد

icon-ebtal-3 copy
  • آب خوردگی کالا
  • ورود مایعات
  • اثر ورود مواد شیمیایی
  • اثر نفوذ رطوبت به داخل دستگاه
icon-ebtal-4 copy
  • آسیب های ناشی از نوسانات برق یا اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد
  • شکستگی در هر یک از بخش های دستگاه یا لوازم جانبی و آداپتور
icon-ebtal-1 copy
  • وجود اثر باز شدگی بر روی محصول و تعمیر توسط شخص ثالث یا استفاده نادرست از دستگاه و مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی (نظیر محافظ صفحه نمایش و ...) شامل گارانتی نمی‌باشد
icon-ebtal-2 copy
  • استفاده از شارژر های بالای یک آمپر و پنج ولت
  • شارژر های فست شارژ یا آمپر بالاتر از یک
  • لازم است ابتدا قبل از خرید محصول شماره سریال روی کارت گارانتی را با شماره سریال دستگاه که در قسمت Setting/about/device address(mac addres) مطابقت داده شود؛در صورت عدم انطباق هیچگونه خدمات تحت پوشش گارانتی ارایه نخواهد شد.
  • ارائه کارت گارانتی و بسته بندی به همراه تمام متعلقات خریداری شده و بالاخص آداپتور شارژ دستگاه، جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می باشد.
  • لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی کالا و تمامی لوازم و اقلام آن اطمینان حاصل نماید و در صورت مشاهده هرگونه ایراد فیزیکی از پذیرش کالا امتناع کند.
  • مسئولیت گارانتی محدود به بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده است.
  • مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزاری دستگاه به عهده مشتری می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه اسمارت رز نمی باشد.
  • کالای معیوب در صورت امکان تعمیر شده و در صورت عدم امکان تعمیر با کالای سالم تعویض خواهد شد.
  • کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد.
  • خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته (حداقل 4 پیکسل ) انجام می پذیرد.
  • این ضمانت نامه شامل آسیب های نرم افزاری و آسیب های سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد ، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و روت نمودن دستگاه ها نمی باشد.
  • اسمارت رز مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده بر روی محصولات ندارد.
  • لوازم جانبی دستگاه و باطری به علت استهلاک پذیری شامل گارانتی نخواهد شد.
  • لازم است ابتدا قبل از خرید محصول شماره سریال روی کارت گارانتی را با شماره سریال دستگاه که در قسمت Setting/about/device address(mac addres) مطابقت داده شود؛در صورت عدم انطباق هیچگونه خدمات تحت پوشش گارانتی ارایه نخواهد شد.
  • ارائه کارت گارانتی و بسته بندی به همراه تمام متعلقات خریداری شده و بالاخص آداپتور شارژ دستگاه، جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می باشد.
  • لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی کالا و تمامی لوازم و اقلام آن اطمینان حاصل نماید و در صورت مشاهده هرگونه ایراد فیزیکی از پذیرش کالا امتناع کند.
  • مسئولیت گارانتی محدود به بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده است.
  • مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزاری دستگاه به عهده مشتری می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه اسمارت رز نمی باشد.
  • کالای معیوب در صورت امکان تعمیر شده و در صورت عدم امکان تعمیر با کالای سالم تعویض خواهد شد.
  • کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد.
  • خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته (حداقل 4 پیکسل ) انجام می پذیرد.
  • این ضمانت نامه شامل آسیب های نرم افزاری و آسیب های سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد ، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و روت نمودن دستگاه ها نمی باشد.
  • اسمارت رز مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده بر روی محصولات ندارد.
  • لوازم جانبی دستگاه و باطری به علت استهلاک پذیری شامل گارانتی نخواهد شد.

خدمات گارانتی در طول دوره ضمانت مکلف می باشد هر نوع نقص یا عیب (ناشی از طراحی، مونتاژ و تولید) که در کالای ضمانت شده وجود داشته، یا در نتیجه استفاده صحیح و معمول از کالا بروز می نماید (که مانع استفاده مطلوب از آن شود) را بطور رایگان برطرف نماید.

خدمات گارانتی در طول دوره ضمانت مکلف می باشد هر نوع نقص یا عیب (ناشی از طراحی، مونتاژ و تولید) که در کالای ضمانت شده وجود داشته، یا در نتیجه استفاده صحیح و معمول از کالا بروز می نماید (که مانع استفاده مطلوب از آن شود) را بطور رایگان برطرف نماید.

  • error-icon اکثر ساعت های هوشمند به محیط های مرطوب بسیار حساس بوده و رطوبت غیر معمول باعث سوختن دستگاه می‌شود، لطفا به هیچ عنوان از دستگاه خود در شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده نفرمایید.
  • error-icon استفاده از شارژر های استاندارد ساعت هوشمند باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد لطفا توجه داشته باشید شارژر های ساعت هوشمند با شارژر های گوشی بسیار متفاوت بوده و پیشنهاد میگردد جهت جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از خرابی دستگاه ، حتما آداپتور مخصوص و مورد تاییداسمارت رز را خریداری بفرمایید.
  • error-icon اکثر ساعت های هوشمند به محیط های مرطوب بسیار حساس بوده و رطوبت غیر معمول باعث سوختن دستگاه می‌شود، لطفا به هیچ عنوان از دستگاه خود در شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده نفرمایید.
  • error-icon استفاده از شارژر های استاندارد ساعت هوشمند باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد لطفا توجه داشته باشید شارژر های ساعت هوشمند با شارژر های گوشی بسیار متفاوت بوده و پیشنهاد میگردد جهت جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از خرابی دستگاه ، حتما آداپتور مخصوص و مورد تاییداسمارت رز را خریداری بفرمایید.